Forkæl dine kunder med lækre firma bolcher

Byd velkommen med bolcher (foto: kontorting.dk)
Byd velkommen med bolcher (foto: kontorting.dk)

Hvilke virksomheder husker kunderne bedst? Ofte er det dem, der har lidt ekstra at byde på – også selvom det bare er små ting som eksempelvis et lille bolche. Derfor skal du sørge for, at din virksomhed har en lille godte liggende, når kunderne kommer forbi.

 

Del bolcher med logo ud i gågaden

Lige som det kan være en god ide at have bolcher liggende, kan det være en god ide at dele dem ud i eksempelvis gågaden. Det er nemlig en billig måde at dele en masse reklameartikler ud. Du kan altså nå ud til en stor gruppe af potentielle forbrugere, fordi du kan få mange bolcher med logo for næsten ingen penge. Hvis du har en stand til en messe eller lignende, kan det også være en god ide at have bolcher liggende i en skål, så folk kan komme og tage dem. Ofte er det nemlig dette der gør, at folk kommer forbi standen og ser hvad I har at byde på. Har man ikke en lille godte liggende, kan det være næsten umuligt at tiltrække folk til sin virksomheds stand.

Børn trækker deres forældre med når der er bolcher

Der hvor det virkelig er effektivt have bolcher liggende, er når det kommer til kundernes børn. Selvom det måske ikke har den store betydning for kunderne, at virksomheden har bolcher liggende, kan det have en rigtig stor effekt på børnene. Har de én gang været med i forretningen, hvor de har fundet ud af at der er bolcher, vil de næste gang foreslå deres forældre at besøge forretningen. Samtidig tænker forældrene også, at det måske kan være lettere at tage hen i jeres forretning, fordi bolcherne kan gøre det lettere at styre børnene. Disse ting kan altså være med til at gøre, at det er netop jeres forretning, som forældrene vælger.

Køb eksempelvis bolcher til jeres virksomhed på kontorting.dk.

 

Læs også:

En Mayland kalender former livet som værk

Et affaldsstativ muliggør en nem og overskuelig affaldssortering

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *